Sunday 22 October 2017

Forex Nyheter Market Klokke Indikator


MetaTrader 4 - Indikatorer Nyhetshendelser og markedstider på diagrammet ditt - Indikator for MetaTrader 4 Klokken viser de forskjellige tider, de åpne markedene og markedsferien, og det vil vise deg nyhetene du velger å se. Indikator viser Nyheter med en markedsklokke. Nyheter hendelser dailyfxfiles Markedstider funnet på 2011.worldmarkethoursForexindex1024.htm Noen kilder jeg har brukt: Denne artikkelen Viser en nyhetskalender skrevet av Slobodov Gleb og å lese på mql5enarticles1502 viser hvordan man får data som vises på diagrammet. Filen inneholder beskrivelsen av å skrive en enkel og praktisk indikator som viser i et arbeidsområde de viktigste økonomiske hendelsene fra eksterne Internett-ressurser. En annen kilde jeg har brukt til denne indikatoren er indikatoren SimpleMarketInfo her for å finne codebase. mql4encode10000 laget av born2trade (2010.11.25). Det viser kommende nyhetshendelser 1 time før og 30 minutter etter hendelsen. Det viser også aktive økter etc. Det gir en titt på alle nyhetshendelser. Endringer på dette. Jeg vil ha muligheten til å velge hva slags nyheter jeg liker å se, og når lokal tid ikke er brokertime, var det ikke riktig å vise vertikale linjer på diagrammet. Og noen andre endringer. Fant indikatoren Clockzv12 auto. mq4 (forum. mql41405291898) fra Jerome Denne versjonen gjorde det mulig for meg å skrive ned de kommende DST-tider for de lokale markedene også. STDST endringer er unike for hver tidszone. Å vite når et marked er åpent, må vi vite riktig lokal tid. AucklandSydneyTokyoHong KongEuropaLondonNew York. Oppdater 14 oktober 2011 forexnewsmarketclock2.mq4 Funnet en måte å redigere innlegget mitt, så jeg erstatter den gamle indikatoren med den forbedrede nyere versjonen Håper det er for alle som jobber perfekt. Liker å vite hvordan du tenker på det. Det er den beste måten for meg å forbedre min programmeringForex News Market Clock MT4 Indikator Forex News Market Clock MT4 Indikator Oppdatert På grunn av sin natur kan valutaer handles 24 timer i døgnet, men å kunne handle så lenge betyr ikke at valutamarkedet atferd er samme hele dagen. Forex handelsfolk bør velge riktig tid til å handle om deres strategi. Når markedet er aktivt og har mer volum, beveger valutaparene seg raskere, og øker endringen for å skape overskudd. Forex News Market Clock-indikator viser åpne markedsmøter og også markedsferier. MT4 News Calendar Indicator Ble medlem Mai 2007 Status: Medlem 334 Innlegg Jeg har jobbet med denne nyhetsindikatoren og er nå utviklet nok til å dele. Ive har også lagt til en betaversjon av min nyhetsindikator for å spille med. Data fra ForexFactory-ukalenderen oppdateres hver time for å fange noen kalenderoppdateringer fra FF. Hendelser kan filtreres etter påvirkning, valuta og kategori. Et bord med nåværende og kommende hendelser kan vises i et utvalg av to bredder og kan plasseres hvor som helst på diagrammet. Vertikale linjer kan plottes på diagrammet for å markere tidligere hendelser. Mus over linjene for å se detaljer. Hørbare alarmer kan konfigureres til å bruke WAV-filer i MT4sounds-katalogen din. Indikatorinnganger DisplayTable. Slå på TableTitle på bordet. Tabelloverskrift. Flere tabeller kan vises på samme diagram ved å gi hver en annen tittel NarrowTable. Forkortet forkortet display TableShowClock. Vis lokal tidsklokke TableNumEvents. Tabellstørrelse TableLookAheadHrs. Tid (timer) at fremtidige hendelser vises TableHorizAlign. Horisontal bordplassering. Innrykk fra venstre (piksler), eller innrykk fra høyre hvis negativ, eller sentrert hvis null. TableVertAlign. Vertikal tabellplassering. Innrykk fra toppen (piksler), eller fra bunnen hvis negativ. TableSubWindow. Tabell undervindu for å plassere bordet. TableBackground. Vis tabell bakgrunn. DisplayVertLines. Slå på vertikal linjevisning VLineMaxPeriod. Maksimal diagramtidsperiode for å vise vertikale linjer, f. eks. sett til 15 for å vise linjer på tidsrammer M15 og lavere. VLineLookAheadMns. Tid (minutter) at fremtidige hendelser vises på diagrammet IncludeLowImpact. Lav effekt hendelser InkluderMediumImpact. Mellomstore innvirkningshendelser Inkluderer HighPact. Høye innvirkningshendelser Inkluder ferien. Bank holidays IncludeMeetings. Møt hendelseskategori IncludeSpeeches. Tale hendelseskategori InkluderSymbolCurrencies..Forex par base og sitat valutaer CurrencyFilterList. Valuta liste f. eks. QuotUSD, JPY, GBP, EURquot eller quotALLotot SoundAlarms. Slå på lydalarmer Alarm1Wav. WAV-fil for alarm 1. f. eks. Quotalert. wavquot Alarm1Mns. Tid (minutter) før hendelser som alarmen høres Alarm2Wav. WAV-fil for alarm 2. f. eks. Quotalert2.wavquot Alarm2Mns. Tid (minutter) før hendelser som alarm høres ColorBreaking. Feilmeldinger og noen andre biter ColorHigh. Høy effekt ColorMedium. Medium effekt ColorLow. Lav innvirkning ColorHoliday. Helligdager ColorDefault. Andre ting ColorBack1. Bakgrunnsbilde ColorBack2. Bakgrunnsbunn BrukAlternatSource. False Forex Factory kalenderdata (anbefalt), True DailyFX kalenderdata Vær oppmerksom på at indikatorene er GRATIS, og leveres derfor på en som, ta-det-eller-forlate-det, bruk på egen risiko . Kjent problem: Å åpne objektegenskaper-dialogen for noen av indikatorobjektene kan føre til at MT4 krasjer. Løsning: Ikke gjør det Nåværende versjoner er NewsCal v1.07b amp NewsBrk v0.05 Prøv det. Legg inn tilbakemeldingen din her. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Du kan sette det i øverste hjørner allerede, nederste hjørner kan bare gjøres ved å øke TopMargin-innstillingen for øyeblikket. Justering til nederste kant vil bli lagt til senere. Beklager, jeg deler ikke MQL-kilden for denne. Ive har oppdatert det første innlegget med en ny versjon. Ive har endret valutafilteret til en enkel liste og gjort noen mindre kosmetiske endringer. Ja jeg vet at jeg kan flytte indi thry X og Y axiss, men med hjørner er det enklere, uansett takk, hyggelig indi. god indikator b8 klarte ikke å vise oss prognose, faktisk og tidligere og må legge til effekt høy, middels eller lav, vil jobbe med meg. Første ting vi trenger for å lage en programvare. ikke en mq4-fil, hvis vi lagde mq4-filen for å vise alt dette i indikatorvinduet, det er ikke mulig, så velg programvare, hw og henter kalenderen data fra enten forexfaktor eller annen kilde, det er ikke nødvendig å sette opp, det er bare basert program, hw å hente, okey, henting er veldig enkelt. bare oipen side for å se kildekoden, kopiere kalenderen. Hvis du vil ha en frittstående søknad, er det allerede en her: forexfactoryshowthread. phpt310910 Jeg kan legge til faktiske, tidligere amp prognosenummer hvis jeg legger til muligheten til å liste over hendelser, men jeg anser dette som for mye informasjon. Dette er primært utformet som et verktøy for å hjelpe min handel. Jeg har forsøkt å gjøre displayet så enkelt som mulig, og viser bare informasjonen som hjelper meg med å handle. Som handelsmann har jeg ingen interesse i de faktiske nyheter, dette er en distraksjon. Alt jeg trenger å vite er tidspunktet for arrangementet og hvilken type hendelse det er.

No comments:

Post a Comment